29 spørgsmål - en moderne retorik til planlægning af kommunikation
LæseprøveBeskrivelse
29 spørgsmål er skrevet til studerende, projektledere og andre fagfolk, der arbejder med planlægning og praktisk udførelse af enhver form for kommunikation. Film, radio, tv, internet, artikler, foredrag, plakater, teater og performance er meget forskellige medier, men overvejelserne bag brugen af dem er stort set de samme: - Hvem er afsender? - Hvem er målgruppen? - Hvad er budskabet? - Hvad skal effekten hos målgruppen være? - Hvilke juridiske og etiske problemer kan opstå? - Hvilke fortællemåder skal bruges? Kan man svare på de 29 spørgsmål i bogen, er man godt på vej til at lave vellykket kommunikation.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
DRM-beskyttet
DRM-beskyttet
-
152
-
Samfundslitteratur
-
9788759327678
-
11-04-2011
Pris DKK: 142,50
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.