Anbefalet - Gør dine kunder til ambassadører
Beskrivelse
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en fordybet indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice. Bogen er en praktisk guide med masser af eksempler på best practice du kan implementere direkte i din virksomhed baseret på konkrete case stories fra både mindre virksomheder og verdens førende firmaer. Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed som kunderne elsker at anbefale.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
EPUB (Reflowable)
EPUB (Reflowable)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
104
-
Books on Demand
-
9788771453324
-
12-11-2013
Pris DKK: 34,75
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.