Cooperative Learning
Af: n a, Karen Lund (redaktør), Michael Svendsen Pedersen (redaktør), Pia Zinn Ohrt (redaktør), Karen-Margrethe Frederiksen (redaktør), Birte Dahlgreen (redaktør)
LæseprøveBeskrivelse
Dette temanummer går tæt på det teoretiske grundlag for Cooperative Learning og ikke mindst den praksis, de forskellige CL-strukturer foranlediger i fremmed- og andetsprogskontekster. Vi sætter fokus på CL ud fra forskellige vinkler: • Hvordan virker denne undervisningsform? • Hvilke læringssyn kan man udlede af CL? • Lægger CL-strukturerne op til specifikke sproglæringssyn, og i givet fald hvilke? Nummeret indeholder varierede eksempler på praksis i klasseværelset. Artiklerne dækker mange sprog, mange CL-strukturer og forskellige skoleformer. Læserne opfordres derfor til at orientere sig i flere artikler for at få det fulde billede af temaet og for at få gavn af den overføringsværdi, der er sprogfagene imellem.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
Vandmærket
Vandmærket
-
81
-
Aarhus Universitetsforlag
-
9788771242928
-
06-08-2012
Pris DKK: 48,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.