De nye fans - Skab passion og loyalitet med sociale medier
Af: Ibsen Martin, Ebbesen Toke Riis, Ardahl Rasmus
LæseprøveBeskrivelse
De Nye Fans er en bog for dig der arbejder med at formidle musik og gerne vil blive bedre til at anvende sociale medier. Bogen tager udgangspunkt i det digitale mediebillede og giver konkrete redskaber til, hvordan du kan bruge de nye medier til aktivt at skabe dialog – og hvordan du gør almindelige brugere til loyale og passionerede fans.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
EPUB (Reflowable)
EPUB (Reflowable)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
119
-
IVRIG
-
9788792812346
-
13-05-2013
-
Musik, Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund, Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv, Musikindustri, Digital musik og lyd: Guides og brugervejledninger, Digital musik: professionelt
Pris DKK: 105,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.