Fra kunde til bruger
Af: Jacob Johansen, Maria Stokholm (læst af)
LytteprøveBeskrivelse
Alle er enige om, at stærk innovation og forandring bør tænkes outside-in. Alligevel er der meget få, der magter at lede og innovere ud fra et konsekvent outside-in-fokus. I stedet forfalder de fleste til at lade sig styre af interne konventioner, egne behov og en akkumuleret frygt for at bryde med best practice. På trods af de bedste intentioner må langt de fleste ledere erkende, at de hver dag leder deres organisationer indefra og ud. At omfavne og fastholde et konsekvent outside-in-perspektiv er den vigtigste udfordring i business i de kommende år. Fra kunde til bruger giver læseren det fundament og de redskaber, det kræver. Bogen bygger på Jacob Johansens hands-on-erfaringer fra frontlinjen i international innovation, transformation og digitalisering hos nogle af verdens største virksomheder. I et direkte og floskelfrit sprog får læseren de idéer og værktøjer, der er nødvendige for at se på sin business fra en helt ny vinkel – og gøre den klar til fremtidens brugere.
Yderligere informationer
-
Lydbog
-
MP3 (pakket i ZIP-fil)
MP3 (pakket i ZIP-fil)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
6 timer 19 minutter
-
Turbine Forlaget
-
9788740672770
-
23-04-2021
-
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Forretningsstrategier, Innovation i virksomheder, Disruptiv innovation, Internationale virksomheder
Pris DKK: 105,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.