Inkludering och skolans osäkerheter - att stödja professionelle att läre- Artikel fra tidsskriftet "Paideia 05 - maj 2013"
Af: Per Skoglund, Ole Hansen (redaktør), Stephen Dobson (redaktør), Thomas Nordahl (redaktør), Anita Norlund (redaktør), Bengt Persson (redaktør), Lars Qvortrup (redaktør)
LæseprøveBeskrivelse
Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser. Målgruppen er lærere, skoleledere, pædagoger og ledere i børnehaver, pædagogiske konsulenter, studerende, undervisere og forskere. Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (University College Nordjylland og Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (Høgskolen i Hedmark), Institutionen för pedagogik (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag. Se www.paideia.no.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
DRM-beskyttet
DRM-beskyttet
-
18
-
Dafolo A/S
-
9788772819259
-
16-05-2013
-
Skoler, Grundskoler og skoler for mellemtrinnet, Læreruddannelse
Pris DKK: 45,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.