Innovation i danske virksomheder
Af: Lars Gelsing
LæseprøveBeskrivelse
Innovation handler om fornyelse, der kan kommercialiseres. Innovation er efterspurgt mange steder i økonomien - i virksomheder, i andre organisationer, i offentlige institutioner og forvaltninger. Når innovation bruges i så mange forskellige sammenhænge, risikerer begrebet at blive for udflydende. Derfor handler denne bog også om at indkredse, hvad innovation kan betyde. Forfatterne fokuserer på innovation i virksomheder og fortæller bl.a. om virksomheder, der har skabt værdi ved at udvikle nye løsninger. Nogle af disse virksomheder rager op, fx på grund af deres størrelse. Men også mange af de små- og mellemstore virksomheder præsterer dog fine resultater og har ambitiøse strategier om at skabe nyt. De mange cases dækker derfor også innovation i små og mellemstore danske virksomheder.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
DRM-beskyttet
DRM-beskyttet
-
178
-
Samfundslitteratur
-
9788759324158
-
10-12-2012
-
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Innovation i virksomheder, Salg og marketing
Pris DKK: 223,50
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.