Krisekommunikation
Af: Orla Vigsø
LæseprøveBeskrivelse
Kriser fylder meget i medierne; fra naturkatastrofer til politikere der bliver fanget i at lyve, til virksomheder, der berettiget eller uberettiget kommer ud i et stormvejr. Bogen handler om organisationer i krise. Hvordan der kommunikeres i disse situationer, hvem der kommunikerer og hvorfor? Bogen er en introduktion til, hvordan forskningen forstår og undersøger kriser og krisekommunikation. Krisekommunikationsforskningens mål er at bidrage til en bedre forståelse af kommunikationssituationen, hvad der påvirker den, tolkningen af kommunikationen samt af de samfundsmæssige konsekvenser. Bogen henvender sig til kommunikations- og mediestuderende, men kan også være af interesse for mange andre, der ønsker en kort introduktion til krisekommunikation.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
DRM-beskyttet
DRM-beskyttet
-
123
-
Samfundslitteratur
-
9788759323816
-
15-06-2015
Pris DKK: 124,50
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.