Markedskommunikation i praksis
Af: Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp
LæseprøveBeskrivelse
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier. Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter. Bogen er opdelt i disse emner: - samspillet mellem marked og kommunikation - brand management - kampagner - markedskommunikationens discipliner - international markedskommunikation - og organisering og ledelse af markedskommunikation. Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
DRM-beskyttet
DRM-beskyttet
-
487
-
Samfundslitteratur
-
9788759328194
-
16-08-2013
-
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Salgsledelse og markedsføringsledelse, Salg og marketing
Pris DKK: 268,50
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.