Relationsstrategi - Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer
Af: Lars Sandstrøm
LæseprøveBeskrivelse
Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme. Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på - relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering. Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur. Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
DRM-beskyttet
DRM-beskyttet
-
209
-
Samfundslitteratur
-
9788759324233
-
01-11-2012
-
Økonomi, Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Salg og marketing
Pris DKK: 223,50
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.