Salg 2.0 - når salget går i fisk!
Af: Claus Jensen
LæseprøveBeskrivelse
Det traditionelle B2B-salg baseret på sælgerdrevne salgsprocesser vil uddø efterhånden som kundernes indkøbsvaner og indkøbsprocesser ændres i en køberdrevet digital økonomi.
Social Selling er moderne B2B-salg og svaret på denne udfordring. Og så minder Social Selling en del mere om fiskeri, end man lige skulle tro!
Social Selling er både en opgave for salg, marketing og PR. Lidt forenklet er det marketing og PR, der laver fiskegrejet, og salg, der bruger det til præcisionsfiskeri.
Du kan også læse mere om, hvordan man gør det i praksis og involverer organisationen i projektet.
Spring ombord, mens du stadig kan nå at være blandt de første!
The future of selling, available now!
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
Ubeskyttet
Ubeskyttet
-
Saxo Publish
-
9788740400434
-
16-01-2015
Pris DKK: 30,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.