Strategisk kommunikation - kvalitetsstyring og måling
Af: Helle Petersen
LæseprøveBeskrivelse
Strategisk kommunikation beskriver kvalitetsstyring og måling af kommunikation som aktiviteter, der på hver sin måde kobler virksomhedens kommunikationsarbejde sammen med den overordnede strategi og ledelse. Men hvordan arbejder man strategisk med virksomhedens kommunikation? Og hvordan dokumenterer kommunikationsafdelingen, at man er den nye strategiske rolle værdig? Strategisk kommunikation - kvalitetsstyring og måling giver inspiration til arbejdet med disse nye udfordringer i form af to nyudviklede værktøjer - kommunikationsproceduren og den strategiske kommunikationsmåling. Det er ikke indviklede, videnskabelige metoder, men gennemtænkte "brugsmodeller", der er skabt i samarbejde med nøglepersoner i Novozymes A/S og Novo Nordisk Servicepartner A/S - godkendt af ledelserne og i dag fungerende i praksis.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
PDF
PDF
-
DRM-beskyttet
DRM-beskyttet
-
90
-
Samfundslitteratur
-
9788759329894
-
29-08-2002
-
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Forretningsstrategier, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Pris DKK: 132,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.