Tid til undervisning og læring - kvantitet og kvalitet - Kommentar til tidsskriftet "Paideia 05 - maj 2013"

Af: Niels Egelund, Ole Hansen (redaktør), Stehpen Dobson (redaktør), Thomas Nordahl (redaktør), Anita Norlund (redaktør), Bengt Persson (redaktør), Lars Qvortrup (redaktør)

Læseprøve

Beskrivelse

Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser. Målgruppen er lærere, skoleledere, pædagoger og ledere i børnehaver, pædagogiske konsulenter, studerende, undervisere og forskere. Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (University College Nordjylland og Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (Høgskolen i Hedmark), Institutionen för pedagogik (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag. Se www.paideia.no.

Yderligere informationer