#dkgame - historier fra den danske spilbranche
Af: Mikkel Lodahl, Jesper Krogh Kristiansen, Renee Jessen (redaktør)
LæseprøveBeskrivelse
#dkgame er det hashtag på Twitter, hvor du møder alt, der vedrører den danske branche. I denne bog møder læseren en lang række af de mennesker, der arbejder med at lave computerspil i Danmark – fra de små indie-selskaber til de store AAA-producenter. Bogen præsenterer samtidig læseren for, hvordan den nordiske spilbranche både ligner og adskiller sig i de forskellige lande; hvilke uddannelsesmuligheder der findes i Danmark, og hvordan finansieringsmiljøet ser ud i disse år. Bogen er en opdatering af ”Store drømme, små mirakler” fra 2014, hvor Jesper Krogh Kristiansen tog temperaturen på den danske spilbranche i kølvandet på opkomsten af nye, mobile platforme og nye distributionskanaler. Meget er sket siden, og #dkgame fortæller også om de seneste fem års udvikling via interviews med nøglepersoner i branchen.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
EPUB (Reflowable)
EPUB (Reflowable)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
88
-
Character Publishing
-
9788797127407
-
28-03-2019
-
Digital livsstil, Computerspil / onlinespil: strategivejledninger, Programmering / softwareudvikling, Spiludvikling og spilprogrammering
Pris DKK: 148,50
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.