Relationsstrategi - Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer
By: Lars Sandstrøm
SampleDescription
Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme. Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på - relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering. Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur. Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.
Further Information
-
E-book
-
PDF
PDF
-
DRM
DRM
-
209
-
Samfundslitteratur
-
9788759324233
-
11/1/2012
Price DKK: 223,50
This book is either DRM copy-protected or in a fixed layout
If the book is DRM copy-protected or in a fixed layout, you will need a specific program/application to read the book. See recommendations to specific applications here: Worth knowing about e-books and audiobooks
ATTENTION!
This e-book is protected by Adobe DRM.
The e-book can only be read using Adobe Digital Editions or Bluefire Reader.
The e-book cannot be read on a Kindle, in Adobe Reader or in iBooks.
Read more about software and printing of e-books here.