Hvem har taget min kaffe? - En lille bog om kundeoplevelser
Af: Tomas Lykke
LæseprøveBeskrivelse
Hvad skal der til for at holde på mine kunder?
– Gode kundeoplevelser!
Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt.
Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B, og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed.
Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
EPUB (Reflowable)
EPUB (Reflowable)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
146
-
Libris Digimental
-
9788771920628
-
15-03-2020
Pris DKK: 120,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.