Kundestrategi i praksis
Af: Tomas Lykke
LæseprøveBeskrivelse
Har din virksomhed en strategi for sine kundeforhold? Sandsynligvis ikke, siger Tomas Lykke, for magre år har fået mange til at spare så meget på deres service, at kunder falder fra. I denne lynguide til kundestrategier viser han, hvordan du tiltrækker og fastholder lønsomme kunder. Du får hjælp til at vælge strategiske spor og konkrete ideer til at gå i gang med.
Toplederkonsulent Tomas Lykke fra Hildebrandt & Brandi A/S rådgiver om kundestrategi og commercial excellence. Med sine erfaringer med salg og service fra bl.a. TDC og DONG Energy som ballast har han skrevet flere bøger om kundeservice.
Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
EPUB (Reflowable)
EPUB (Reflowable)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
29
-
Gyldendal
-
9788702178357
-
18-05-2015
-
Forretningsstrategier, Ledelse og ledelsesteknikker, Salg og marketing, Kundeservice
Pris DKK: 45,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.